Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Két kis kapu

 2014.06.18. 10:10

Nagy hazám e kis falu,
a végén két kis kapu.
Feléd néznek egyformán,
de ellentétes az irány.

Melyik a jó? Nem tudod,
csak a táblát olvasod:
„Igen”, ezt kell cselekedni,
de tudni kell „Nem”-et mondani.

Érzem, mindkettő csábít már;
azt mondja egyik: csak rám vár.
Na, de a másik sem rest:
„Gyere hozzám rögvest!”

Hiába minden tudás,
akarat és jót akarás,
melyik a jó? Hova?
Nem tudhatod soha…

Sokszor voltam Lélekfalván,
sokszor léptem át kapuján.
De most kétszer rosszul döntöttem,
utána hiába erőlködtem…

2000. 01. 21.

Címkék: rímes semleges

A bejegyzés trackback címe:

https://csegavers.blog.hu/api/trackback/id/tr166339655

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása