Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Ki vagyok

 2015.03.28. 17:30

Mikor megszülettem,
Péternek neveztek el.

Fogalmuk sem volt,
milyen ember vagyok,
milyen lesz a jövőm.

Minden információ,
amit rólam tudhattak,
az a név volt,
amit ők adtak nekem.

Az évek során
nem megismerni akartak,
hanem felülírni.

Felnőtt koromban
sikerült végre levetnem
az örökölt ruhákat,
újra csak a nevem maradt.

Minden, aki vagyok,
minden válasz
itt van bennem,
és számomra is rejtély.

Bp, 2014. 03. 17.

Címkék: semleges szabadvers

A bejegyzés trackback címe:

https://csegavers.blog.hu/api/trackback/id/tr87313274

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása