Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Nem állt össze

 2015.03.28. 17:52

Én vagyok az, még mindig,
anyám, testvérem megismernek.
Gyakran mondják, megváltoztam,
pedig sosem voltam olyan,
amilyenre emlékeznek ők.

Egy régi, kinyomtatott fotóról
kivágtam egy csíkot a szemeimmel,
és felragasztottam a tükörre.
Végre nekem is ismerős volt,
aki onnan visszanézett rám.

Időnként messzebb kellett volna állnom,
hogy lássam, ki is vagyok éppen.
Nézegettem a foltot, a szemölcsöket,
borotválkozáskor a szakállam,
de a részletekből nem állt össze a kép.

Bp, 2014. március 14.

Címkék: semleges szabadvers

A bejegyzés trackback címe:

https://csegavers.blog.hu/api/trackback/id/tr907313316

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása