Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Kisember a csónakban (18+)

 2017.09.05. 20:43

Levette a bugyit,
lábait szétnyitotta,
és felkiáltott:
"Ez vagyok én!"

Úgy mondta, mintha
ezidáig rejtegette volna,
én meg csak álltam bambán;
még ha ő is lett volna az első,
olvastam már olyan magazinokat,
töröltem már bűntudattal
a böngésző előzményeit,
nem volt rejtély, mi várakozik
a csipkefüggöny mögött,
most mégis
értetlenül néztem rá,
hogy mitől kellene meghökkennem.

Fiúnak lenni más,
kamaszként stikában
méregetni egy vonalzóval,
rákeresni az interneten,
hogy mekkora az átlagos,
falfehérré dermedni
a hencegők kommentjein,
kétségek közt élni addig,
míg egy lány azt nem mondja,
hogy elérte a gyönyört.

Nekem fogalmam sem volt,
mivel lehet elégedetlen egy lány,
talán utána kellett volna néznem.
Megpusziltam, bár nem szeretem
fejemet a nők comjai közé fúrni,
csak jelezni akartam, elfogadom,
pontosan olyannak, amilyen.

Később mégis egy apró tüske
szúrt belém minden ütemben;
hogy attól félt, majd ezután
másként fogok rá gondolni:
melyikünkről árulkodik?

Címkék: szerelmes szabadvers

A bejegyzés trackback címe:

https://csegavers.blog.hu/api/trackback/id/tr9412806210

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása