Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Halottak napja 2006.

 2015.03.28. 12:01

I.

A láng út a földi portól
a élekvilágig.
Fénye vigyáz a vándorokra,
el ne tévedjenek.
A temető gyertyáiban millió
lélek üdvözül.

 

II.

Könnyező óriás az égbolt,
lehelletként fújta át az őszt
a városon. Csillag sehol, csak
vihogó szürke Félistenek
fogócskáznak a sötét szélben.
Hős Prométeusz ajándéka
a Passzát ritmusára táncol.
Mi aprók vagyunk, Apa. Hiába halunk.

 

III.

De ha Isten mindig elszólítja
a jókat, csak a szenny marad. Talán
én szúrtam el valamit, hogy még itt
vagyok. Vagy tényleg van értelme az
életnek. Az idő meg csak teszi
a dolgát.

Budapest, 2006. 11. 03.

Címkék: halottak napja szabadvers

A bejegyzés trackback címe:

https://csegavers.blog.hu/api/trackback/id/tr507312152

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása