Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Bújócska

 2015.03.28. 13:20

Van egy szekrény a lenti szobában,
ahova el szoktam bújni.
Én még pont beférek oda,
de öcsi nem tudja, hogy kell kinyitni.

Remélem,
anyu vesz majd egy nagyobbat,
mert ezt nemsokára ki fogom nőni.

Tegnap eljött hozzánk a tanító néni,
és árulkodott rólam.
Anyu utána le is szidott,
azt mondta, hogy hazudni nem szabad.

Amikor megkérdezem,
hogy apu hol van,
anyu mindig azt mondja,
hogy elutazott, messzire.

De én tudom, hogy nem mond igazat.
Tegnap a szekrénybe bújtam a tanító néni elől,
és ott volt apu cipője.

Címkék: gyerekvers szabadvers

A bejegyzés trackback címe:

https://csegavers.blog.hu/api/trackback/id/tr27312432

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása