Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Spenót

 2014.05.31. 15:29

Spenót volt ebédre.
Utálom a spenótot.
Mondtam anyunak,
hogy nem eszem meg.
Azt mondta, hogy rendben,
nem kell megennem.
Csodálkoztam.
Máskor rám szól,
ha otthagyom az ebédet.
Újra mondtam,
hogy nem eszem meg.
Ő újra azt, hogy rendben,
nem kell megennem.
Kavargattam.
Gusztustalan volt.
Miért nem kell
megennem?
Újra mondtam,
hogy nem eszem meg.
Ő újra azt mondta,
hogy nem kell megennem.
Megettem mindet.
Szörnyen rossz volt.
Annyira rossz volt,
hogy rosszul lettem tőle.
Anyu a hibás!
Ha azt mondta volna,
hogy meg kell ennem,
most jól lennék!

2006. 08. 07.

Címkék: gyerekvers prózavers

A bejegyzés trackback címe:

https://csegavers.blog.hu/api/trackback/id/tr236240230

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása